Kontakt os

Frucon² OG American Tourister TAGER GERNE IMOD SPØRGSMÅL OG KOMMENTARER. VÆLG SPØRGSMÅL.


Jeg vil gerne kommentere på et produkt, som jeg har købt i en butik i Danmark.


Jeg har et American Tourister-produkt, og har et spørgsmål

Reparationer:

Vi anbefaler, at du lader et autoriseret American Tourister Reparationscenter reparere din baggage, så vi ved, at der bliver taget sig godt af din kuffert. Alle kvalificerede baggagereparatører kan reparere din baggage, men kun et autoriseret American Tourister Reparationscenter er autoriseret til at udføre garantireparationer. For at finde nærmeste Reparationscenter, klik venligst her.
Læs venligst afsnittet om reparationer i FAQ-sektionen for nærmere instruktion.

Kontakt os pr. e-mail:



Jeg ønsker at bestille en reservedel.

Læs venligst vores sektion om nøgler, låse & reservedele i vores FAQ.

Jeg ønsker at kontakte sælgeren med hensyn til tilbud (inklusiv B2B)

Kontakt os pr. e-mail:


Jeg vil gerne i kontakt med kundeservice angående med online bestilling.

Kontakt kundeservice



Åbningstider:
Mandag-fredag : 8.00 till 12.00 - 13.00 till 18.00 (GMT+1)
Anfør venligst det ordrenummer eller kontonummer, som du modtog, da du afgav din ordre.

FAQ :
SP: Kan jeg bestille et produkt, der ikke tilbydes online?
SV: Nej, ikke i øjeblikket.
SP: Hvornår vil jeg modtage min ordre?
SV: Log venligst ind på din konto for at se forsendelsens trackingnummer.
SP: Hvordan kan jeg returnere min kuffert?
SV: Gå venligst til vores Forsendelse og Returnering for yderligere oplysninger.